fredag 26. oktober 2012

Oppbevaring av yttertøy


For ei god stund sida så skreiv vi et innlegg her på bloggen og 
ba om tips til smarte løsninger for gang/entre
og oppbevaring av yttertøy, sko osv. 
Vår erfaring er at med to små unger så blir det fort rotete
i entreen.

Vi fikk mange gode tips etter det innlegget.
Vi har også funnet inspirasjon rundt forbi,
og har endt opp med en løsning som vi håper og trur vil
fungere veldig bra.

Tirsdag blei mannen sendt aleine til Ikea, 
og jeg var litt spent på hva han ville komme hjem med.
Jeg kunne spart meg den bekymringa,
for løsninga er vi så langt veldig godt fornøyd med begge to.





I det doble skapet i midten er det god plass til å henge fra seg jakker.

I skapet nærmest døra har vi valgt å ha nesten bare skohyller.
Det ser så rotete ut når 4 mennesker skal ha 4 par sko hver stående i gangen,
så jeg gleder meg til å få gjømt de bort inne i et skap :)


Har veldig trua på at detta blir ein praktisk og god løsning,
men det gjenstår jo å se hvordan det fungerer i praksis da!

Gleder meg til å ta det i bruk i løpet av de neste to dagene!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar