fredag 21. oktober 2011

Pakking


Nå nærmer det seg flytting med stormskritt!!
Ei uke igjen!!
Neste helg går turen oppover med stor lastebil og alt vi eier og har av møbler, 
klær og annet dilldall...
Og jeg skal love dere at det er IKKE lite!!
Jeg trudde liksom ikke at vi hadde så veldig mye ting og tang. 
Vi har jo tross alt bare bodd her i 5-6 år...
Men så feil går det altså an å ta!

Etter å ha stått kveld etter kveld og pakket ned kasse etter kasse med
kjøkkenutstyr, vinglass, ølglass, krystallglass, 
hardangerbestikk, ikeabestikk og annet bestikk,
 fater, sengetøy, album,
kjøkkenmaskiner jeg ikke engang ante at vi hadde osv.
så tar jeg i kveld rett og slett en pause...

Det er et komplett kaos her,
med flyttekasser absolutt over alt..
Likevel ser det ikke ut i skaper, skuffer eller resten av huset som om
noe som helst er tømt..
Det er litt av en jobb skal jeg fortelle dere... og tanken på at det er under
1 år til neste flytting orker jeg knapt nok å være
innom...

Når det er sagt så er jeg ganske overbevist om at vi skal komme i mål med
pakkinga i løpet av den neste uka.
Det skal også bli veldig godt å flytte inn i leiehuset neste helg.

Mulig det blir litt stille på bloggen neste uke, 
men da er det bare fordi jeg står med hodet nede i diverse
flyttekasser,
og mannen i huset står "fast" i støypen ;)

God helg!!

2 kommentarer: